dimanche 16 mars 2008

Bandy Bôgany

Tratra Tagy indray aho e!!! kala Maintikely no nitifitra azy avy any...

Raha ny tena izy dia bala polesy 2 be izao no tokony avoaka eto saingy rehefa tena nadinika aho dia tsy mbola feno tsara ny blaogiko ahafahako mikaroka izay tsiaro taloha tany.

Dia aleo misaoty épisode dia avy dia alefa amin'ilay resaka mahafinaritra ahy. Avy ato ny source
Raha ny fahazahoako azy dia toa resaka bandy craquant, attachant, affectueux ilay izy, raikitra mantsy ny chasse aux hommes fa avy ny printemps :) Saingy tsy azoko na voatery ho ireo mpilalao an'i Lost na izay olona hita fa milay eny fotsiny!!! Izaho mantsy tsy mbola nijery Lost mihitsy hatramizay.

Bon, n'ayant pas compris exactement la règle du jeu, raha resaka bandy bogany craquant, sexy, attachant, affectueux, etc dia ny ahy"amin'izao fotoana" izao ( satria miovaova selon l'âge moa ilay izy izany e) dia i Ted Mosby na i Josh Radnor mpilalao ao amin'i How I met your mother no tena hitako milay be!!!!


Ted il est sexy, il est architecte (tous les architectes sont sexy...), il est trop ...bogany. Ce n'est ni un Tom Cruise ni un Brad Pitt ni un George Clooney, non! c'est le genre de mec qu'on aime sans qu'on arrive pas à expliquer pourquoi...ah si il est architecte!

Ted il est masaka be e, tsy haiko mihitsy ny handikana azy... sady ny architecte ho aho manana look henjana be izany e! tsy azoko mihitsy...

Aiza enao ra jogany ooooo, mba azavao ny antony...


18 commentaires:

Unknown a dit…

tsy fantatrao ve fa io Eye-Candy io ataon'ry zareo "tradition" ...pfff ces nanas....pfffff
Ahona marina hoe? NOn les filels architectes sont canons...dinnnnn, Fa zà mbola tsy nahita bandy architectes bôgany. B zesita be ça c'est sûr, lé style sns...pff Sady be frappes be!
bref...clueless

Anonyme a dit…

Ted il est masaka be = Ted il est trop cuit, sa tsy izany ?
Ou c'est ikalakely qui est trop cuite par Ted :-P

maintikely a dit…

Décidément je suis nazzzz!
je ne connais pas ce Ted :(

arabaina navita adidy :D

Ikalakely a dit…

jogany> oui oui oui!

AMin'ny film ihany zareo zany masaka be...tsss fa ny sipa architecte koa canon kà!

ikalamako> potika retsy a, potika tanteraka ny tenako

maintikely> hihihi...milay be ilay série io akia a!fa inona ny film jeren'ndry ary e?

Anonyme a dit…

tena tsy arako njay aky io bandy lazain-njy io! lé série mitsy ko no tena tsy arako lol karazany classe be alou lery zany é ;-)

Unknown a dit…

trin>tena il faut que tu regarde c trooo bien (non j'aime tjrs pas TED ikla insiste pas..)

Ikalakely a dit…

trinitty> c'est un peu genre nouveau friends 'zany ilay izy fa izy koa délire d'adultes immatures be e!
tsy haiko na efa mandeha eto frantsa aloha e, mety @ canal sat angamba fa izaho akama izay no ni passe an'ilay DVD, avy dia laniko ny saison rehetra, tellement kia zà te hijery an'i Ted a!potika retsy a, potika tanteraka!
Miverina ny fahatanorana e...

jogany> bogôsy be oà Ted ;)

Anonyme a dit…

Yeeessss!

maintikely : hanaovako description an'i Ted Mosby ve njy e ? hi hi.

Ikalakely a dit…

pissoa> ndry kou ngah vita be aminy?...hihihi

Unknown a dit…

efa ted il est pas beau , non non et non lol (jsuis têtue)

maintikely a dit…

ikalakely: je ne suis pas trop télé :)
fa ny série tiako: friends (forever), dr House, NCIS, les Experts... fa i Lost tsy dia naharototra anà :)


pissoa: alefaso ary ilay description e :D


jogany: rien ne vaut un brad pitt n'est ce pas?hihihihi

Crjo a dit…

Désolé de m'incruster dans ce délires de filles.

En fait c'est juste parce que j'ai vu Ted Mosby que je suis rentré dans le sujet :). Tout ça pour dire que HIMYM (how I met your mother) en est à sa troisième saison. Que les deux premières sont actuellement diffusées en France sur la chaine cryptée. Et enfin, que cette série est trop bien mais évitez si vous pouvez de le regarder en version française ça craint du boudin !

Et puis, le personnage le plus délirant dans la série n'est pas Ted Mosby (bien que ce soit le héros) mais son meilleur pôte Barney. Et enfin pour vraiment finir, je la trouve canon moi la fille qui joue Robin.

Ikalakely a dit…

crjo> yeah!je ne regarde qu'en VO moi, c'est largement plus délirant.
C'est surement pour ça que la série ne marche pas trop en France, en français il paraît (j'ai pas voulu gâcher mon plaisir) qu'il n'est pas du tout marrant.

j'avoue que oui Barney est trop ... Barney!je l'adore mais il n'est pas beau "Hi,Have you meeeeeet Ted?"
http://have-you-met-ted.com/

Robin? ah Robin! trop belle , trop simple, trop fille ...oui oui oui elle fait souffrir mon cher et tendre Ted!

eh au faites, t'en es où? saison 3 épi.11?

délire délire 'ty ry zareo a!

Unknown a dit…

britneyy was theeeeeeerrree i love britney (bah oui je suis architecte je lis ayn rand et j'AIME BRITNEY!)

ok moi c'est def Barney,...juste psk TED est pas beau....ikala va me tuer )

Ikalakely a dit…

Ie, hitako ny Britney an-driko! encore Britney je supporte (c de ma génération kosa e!)mais Paris Hilton!!!! beurkkkkk

K'efa hoe BOGOSY be ho aho i Ted. Potika be mitsy nge za e! Rava tanteraka

Crjo a dit…

Saison 3 Episode 13
sinon un site intéressant sur HIMYM :
http://www.forom.com/reviews/reviews.php?serie=How%20I%20Met%20Your%20Mother

Crjo a dit…

Lol Jo, je viens de revoir l'épisode et je viens de me rendre compte que c'est effectivement, la mère spears OMG !!!!

Unknown a dit…

ikala>j'ai EXACTEEEEEMENT le même réflexe avec Britney et bon j'avoue je suis FAN totale avec une amie avocate diplomée de la Sorbonne (histoire de dire que bon on est pas que des tebé dans l'équipe).

Crjo>I'm so mad I didn't see it live...lol....